-
Albania (0.01‰)
0.01‰
-
Andora (0.5‰)
0.5‰
-
Austria (0.5‰)
0.5‰ (0.1‰ prawo jazdy krócej niż 2 lata i dla kierowców zawodowych)
-
Białoruś (0.0‰)
0.0‰
-
Belgia (0.5‰)
0.5‰
-
Bośnia i Hercegowina (0.3‰)
0.3‰
-
Bułgaria (0.5‰)
0.5‰
-
Chorwacja (0.5‰)
0.5‰ (0.0‰ dla osób poniżej 25 roku życia i kierowców zawodowych)
-
Cypr (0.5‰)
0.5‰, (0,2‰ dla kierowców początkujących z prawem jazdy krócej niż 3 lata i kierowców zawodowych)
-
Czarnogóra (0.3‰)
0.3‰
-
Czechy (0.0‰)
0.0‰
-
Dania (0.5‰)
0.5‰, (0,2‰ dla kierowców początkujących z prawem jazdy krócej niż 3 lata)
-
Estonia (0.0‰)
0.0‰
-
Finlandia (0.5‰)
0.5‰
-
Francja (0.5‰)
0.5‰ (0.2‰ dla kierowców początkujących i zawodowych)
-
Grecja (0.5‰)
0.5‰ (0,2 dla kierowców początkujących do 23 roku życia)
-
Gruzja (0.3‰)
0.3‰
-
Hiszpania (0.5‰)
0.5‰
-
Irlandia (0.5‰)
0.5‰ (0.2‰ dla kierowców początkujących)
-
Islandia (0.2‰)
0.2‰
-
Kosowo (0.05‰)
0.05‰
-
Liechtenstein (0.8‰)
0.8‰
-
Litwa (0.4‰)
0.4‰ (0.0‰ dla kierowców zawodowych, początkujących i motocyklistów)
-
Luxemburg (0.5‰)
0.5‰
-
Łotwa (0.5‰)
0.5‰ (0.2‰ dla kierowców ze stażem poniżej 2 lat)
-
Macedonia (0.5‰)
0.5‰ (0.0‰ dla kierowców zawodowych)
-
Malta (0.5‰)
0.5‰ dla doświadczonych kierowców (0.0‰ dla zawodowych kierowców)
-
Mołdawia (0.0‰)
0.0‰
-
Monako (0.5‰)
0.5‰
-
Niemcy (0.5‰)
0.5‰ (0.0‰ dla kierowców ze stażem poniżej 2 lat oraz kierowców poniżej 21 roku życia)
-
Niderlandy (0.5‰)
0.5‰ (0.2‰ prawo jazdy poniżej 5 lat)
-
Norwegia (0.2‰)
0.2‰
-
Polska (0.2‰)
0.2‰
-
Portugalia (0.5‰)
0.5‰ (0.2‰ dla kierowców zawodowych i początkujących)
-
Rosja (0.3‰)
0.3‰
-
Rumunia (0.0‰)
0.0‰
-
San Marino (0.5‰)
0.5‰ (0.0‰ dla kierowców zawodowych i kierowców ze stażem ponizej 3 lat)
-
Serbia (0.3‰)
0.3‰ (0.0‰ dla kierowców zawodowych, początkujących i motocyklistów)
-
Słowacja (0.0‰)
0.0‰
-
Słowenia (0.5‰)
0.5‰ (0.0‰ dla kierowców zawodowych i początkujących)
-
Szwajcaria (0.5‰)
0.5‰, (0,1‰ dla kierowców początkujących i kierowców zawodowych)
-
Szwecja (0.2‰)
0.2‰ (UWAGA - Bardzo wysokie mandaty i częste kontrole)
-
Turcja (0.5‰)
0.5‰, (0,0‰ dla kierowców zawodowych)
-
Ukraina (0.0‰)
0.0‰
-
Węgry (0.0‰)
0.0‰
-
Wielka Brytania (0.8‰)
0.8‰, 0.5‰ dla Szkocji
-
Włochy (0.5‰)
0.5‰ (0.0‰ dla kierowców zawodowych i kierowców ze stażem poniżej 3 lat)